Serviciul Provident de creditare la domiciliu

Românii ne cunosc pentru ceea ce ei numesc "credit la domiciliu", adică împrumuturi de valoare mică, pe termen scurt, oferite în maximum 48 de ore la domiciliul clienților, care apoi plătesc ratele săptămânal tot din confortul propriei locuințe, după un program stabilit împreună cu agenții Provident. Clienții pot împrumuta sume cuprinse între 500 și 3.000 de lei pe perioade de până la 60 de săptămâni.

Din 2010, clienții pot alege să primească și să plătească împrumutul prin transfer bancar, după metoda clasică a băncilor. Fără serviciul la domiciliu, clienții primesc banii în cont în maximum 12 zile de la solicitare și trebuie să facă dovada existenței unui cont bancar valid, deschis pe numele lor, la orice bancă din România.

Evaluarea veniturilor are loc la domiciliul clienților indiferent dacă aceștia doresc să restituie împrumutul prin transfer bancar sau aleg serviciul opțional de gestionare la domiciliu. Acest lucru ne ajută să avem o abordare personalizată și responsabilă a procesului de evaluare a clienților și încercăm să ne asigurăm de fiecare dată că împrumutăm sume de bani pe care clienţii îşi permit să le restituie.

Înainte de a emite un împrumut, este foarte important - atât pentru noi, cât și pentru clienți - ca aceștia să ia o decizie în cunoștință de cauză. Evităm orice interpretare greșită prin folosirea unui limbaj simplu și ușor de înțeles în toate documentele contractuale și precontractuale, iar agenții sunt pregătiți să răspundă oricăror întrebări pe care clienții le-ar putea avea despre termenii și condițiile împrumutului.

Serviciul de gestionare la domiciliu a creditului

Provident este singura instituţie financiară din România care oferă serviciul de gestionare la domiciliu a creditului. Prin acest serviciu suplimentar, oferit contra cost, împrumuturile sunt acordate în maximum 48 de ore de către agenţii companiei, care vizitează apoi clientul la domiciliu în fiecare săptămână pentru a încasa ratele aferente împrumutului său.

Serviciul de gestionare la domiciliu a creditului se bazează pe un model de afaceri testat, fundamentat pe o experienţă de 130 de ani în Marea Britanie şi utilizat de companie în toate cele şase ţări în care îşi desfăşoară activitatea.

Vizitând clienții săptămânal, agenții înțeleg mai bine situația fiecărei gospodării în parte și sunt capabili să reacționeze imediat la orice modificare a situației sau nevoilor clienților, prin simpla reeşalonare a ratelor. Facem acest lucru fără costuri suplimentare, acesta fiind unul dintre motivele pentru care serviciul la domiciliu este atât de apreciat de clienţii noştri. Numai în 2011 agenții noștri au realizat peste 12 milioane de vizite la domiciliul clienților; acest contact personal ne permite să beneficiem de o perspectivă unică și privilegiată.