Provident solutia pentru imprumuturi rapide


De ce este Provident o solutie pentru imprumuturi rapide? - In urma cu 3 saptamani centrala mea termica si-a dat obstescul sfarsit. Cum normal traiesc in Romania nu am avut bani sa-mi cumpar alta. Am fost nevoit sa apelez la un credit pentru a rezolva problema. Am fost la 4 banci dar pana se aproba creditul trebuia sa astept in jur de o luna. Cum suntem inca in perioada friguroasa am fost nevoit sa apelez la Provident de unde am obtinut in mai putin de o saptamana banii. Am completat formularul de contact de pe site-ul lor si dupa 2 ore deja m-au sunat si mi-au spus ce documente trebuie sa pregatesc.
Am pregatit actele si a doua zi un reprezentant local al Provident a venit la mine acasa pentru a prelua dosarul meu de creditare. Am ramas frapat de faptul ca lucrurile au decurs atat de repede si in plus platesc rate saptamanale ceea ce ma ajuta sa strang banii mai usor.
Cu toate taxele incluse platesc cu aproximativ 25% in plus fata de sum ape care am obtinut-o ca si credit. Din punctul meu de vedere este o dobanda decenta tinand cont de faptul ca m-au ajutat atunci cand am avut nevoie si nu dupa o luna.