Bani de vacanta de la Provident

In luna decembrie 2012 am gasit o oferta foarte buna de early booking dar nu aveam bani suficienti ca sa achizitionez pachetul turistic respectiv. Reducerea era de 40% urmand sa economisesc aproape 1000 euro dar imi mai trebuiau 800 lei (aproximativ 200 euro). Pentru ca se apropiau sarbatorile de iarna nici nu aveam la cine sa apelez pentru ca in perioada respectiva cam toata lumea are cheltuieli peste medie.
Am vazut o reclama la televizor facuta de Provident si am zis de ce nu, pentru maxim 30 zile pot sa imprumut 800 lei de la ei. 
Am intrat pe site-ul Provident si am completat formularul de contact  si a doua zi am fost sunat pentru a confirma ca aplicatia mea este valida. Am stabilit o intalnire cu un reprezentant al Provident care a doua zi a venit la mine acasa si am semnat contractul de creditare. Banii mi-au fost virati destul de repede si astfel mi-am rezolvat problema.
Totul a decurs super OK asa va recomand Provident-ul atunci cand vreti sa luati un credit rapid de valoare mai mica.